Společnost Procter & Gamble, která vlastní značky Gillette a Braun tvrdí, že v důsledku současných trendů nemá takové příjmy z prodeje žiletek, na které byla zvyklá.

avatar

Kamil Kovář
Každý den ve světě technologií a internetu

Hipsteři a Movember můžou za pokles prodeje žiletek

Kdo je viníkem?

Na vině jsou hipsteři, kteří jsou typičtí delším strništěm nebo dokonce až plnovousem. Jednou za rok navíc udeří Movember, kdy si celý listopad mnozí pánové nechávají růst knírek a zapojují se tak do charitativní události, která bojuje proti mužským onkologickým onemocněním. Nutno ale podotknout, že 1. prosince značná část účastníků Movemberu sáhne právě po produktech Gillette.

Zarostlou tvář zachrání vyholené tělo

Konkrétně zisk značek Gillette a Braun za posledních 12 měsíců klesl o 15,5 procenta, což ale takhle gigantickou společnost položit rozhodně nemůže. Navíc se ukazuje, že zatímco holení obličeje se stává méně častým, tak naopak vzrůstá četnost holení jiných tělesných partií. To je pro Procter & Gamble dobrá zpráva, protože ušlý zisk může nahradit novými produkty určenými k péči o zarostlou tvář a holé tělo.

Krach z toho nebude

Jon Moeller, který působí jako finanční ředitel P&G, připustil, že se žiletky Gillette prodávají méně, ale také podotkl, že se žádného problému nebojí. Obě značky mají ve své nabídce další výrobky, a tak není potřeba tento pokles příliš hrotit.

      

Líbí se vám tento příspěvek?

Tagy

Tagy: ,

Nepřehlédněte další zajímavé příspěvky

Přidejte komentář