Módní průmysl čelí možné krizi a záplavě dalších padělků. Čínská legislativa odmítla chránit copyright společnosti Burberry na její ikonický vzor.

avatar

Pavel Mejstřík
Internet je mým světem

Konec exkluzivity?

Luxusní značka Burberry již dále nedrží v Číně práva pro aplikaci jejího ikonického vzoru. Žádost na registraci totiž byla zamítnuta. Co to v praxi znamená? Že libovolný výrobce může bez postihu začít produkovat oblečení a další doplňky, které se budou na první pohled velmi podobat produktům Burberry. Pro ně je kostkovaný vzor hlavním rozlišovacím znakem. Společnost má ještě šanci na odvolání a mluvčí Burberry slíbil, že udělá všechny možné kroky k tomu, aby žádná jiná značka nemohla na ikonickém vzoru parazitovat. Čína je největším producentem padělaného zboží na světě a Burberry patří ke značkám, které jsou velmi často napodobovány.

Na ikonický vzor Burberry v Číně kašlou
Zaplaví trh produkty s kostkovaným vzorem?
zdroj: burberry.com

      

Líbí se vám tento příspěvek?

Tagy

Tagy: , ,

Nepřehlédněte další zajímavé příspěvky

Přidejte komentář