Hra na pravdu – stalo se vám někdy v posteli, že a) jste dostal křeč b) ochabnul c) potil se jí přímo do obličeje? Sex je, za předpokladu, že to děláte dobře, pěkná makačka.

avatar

Nicol Magrotová
Jsem třiadvacetiletá diagnostikovaná učitelka

Zapojuje všechny svaly, malé i velké, takže i ty, které na cestě z práce domů málokdy použijete, pokud ovšem nejste pornohvězda, nebo profesionální krotitel krokodýlů. Problém z většinou posilovacích programů je, že mají toho druhého dostat do postele, ale už nemyslí na to, jak ho tam udržet. Zde je jednoduchý návod, jak se udržet v postelové kondici. Stačí ho opakovat dvakrát týdně.

Sexpertýza - 5 cviků pro lepší radovánky

Kliky s pauzou

Je jasné, že staré dobré kliky vám posílí hrudník. Pokud ale zvolníte pumpování, nebo ustrnete v jedné fázi kliku, zlepšíte rovnováhu a posílíte celý trup. Můžete tak na delší dobu přenést svou váhu na ruce a svou pánev nechat volně vytloukat jeden orgasmus za druhým.

Jak na to: Ruce při kliku dejte ještě dál od sebe (na vzdálenost širší vašich ramen), s tělem rovným jako prkno se snižte až skoro v podlaze, zadržte a počítejte do pěti. Dejte si tři sety po 15-ti opakováních

Rychlé dřepy

Dřepujte! Dřepy jsou kombinací rychlých pohybů boků a kolen. Jestli chcete v posteli zrychlit, nejdřív musíte zamakat na svých dřepech.

Jak na to: Mějte chodila od sebe na délku svých boků, činky držte v úrovni ramen. Snažte se, aby vaše kolena nepřesáhly prsty u nohou a stehna držte vodorovně s podlahou. Rychle se vymrštěte zpátky nahoru, tři sety po 15-ti opakováních.

Přerušované bicepsové zdvihy

V posteli se vypracované bicepsy hodí. Partnera zdviháte, opíráte ve výšce o zeď, zvedáte jeho nebo její nohy do vzduchu. Všechny tyto akrobacie vyžadují pevný trup a stabilitu bez rizika únavy nebo křečí.

Jak na to: Stůjte s činkami v rukou, dlaně vytočte ven. Držte volná záda a horními částmi rukou nehněte ani o píď. Pomalu zvedejte činky, až bude předloktí vodorovně s podlahou, zastavte se, počítejte do pěti a pak pokračujte nahoru. Tři sety po 15-ti opakováních.

Skoro-most

To, že je jste dole neznamená, že se můžete flákat. Zpevněte si trup a pánevní svaly a užijte si to víc!

Jak na to: Lehněte si na záda, nohy pokrčte, chodidla opřete o podlahu. Zvedněte boky ze země, počítejte do pěti a vraťte se do původní polohy (už si ale úplně nelehejte). Opakujte třicetkrát.

Posílení spodní části zad

Jestli chcete zkusit něco z Kámasútry a nemít z toho housera, potřebujete zpevnit svaly okolo páteře.

Jak na to: Lehněte si na břicho a chytněte se za kotníky. Držte třicet vteřin. Pětkrát opakujte.

Líbí se vám tento příspěvek?

Tagy

Tagy: , ,

Nepřehlédněte další zajímavé příspěvky

Přidejte komentář