Také si rádi dáte pořádně do těla? Pot se z vás jen řine, ale vy záříte štěstím. Ať už jste propadli sportu coby profesionálové nebo amatérští nadšenci, jedno je jisté. Občas to hodně bolí. Infrasauna vám pomůže rychleji zregenerovat. A nejen to. Uplatnění najde i před sportovním výkonem.

avatar

Vilém Bartošák
Rodina a přátelství, za to stojí bojovat

Infrasauna a sportovci? Sehraný tým, kterému to frčí!

Bez pohybu ani ránu aneb čím je sport prospěšný

Odborníci v tom mají jasno. Pravidelné sportování svědčí nejen tělu, ale i psychice. Vedle svalové hmoty vám tak poroste sebevědomí, sexuální apetit a třeba i počet přátel. Stres a napětí odložíte s propoceným tričkem a na „domácí frontu“ vykročíte s čistým štítem. Harmoničtější domácnost a kvalitnější spánek na sebe nenechají dlouho čekat.

Zatímco v práci budou kolegové zíváním ohlašovat pauzu, vy pojedete dál. Sportovní aktivity totiž vedou k vyššímu mentálnímu výkonu, lepšímu soustředění a paměti. A kdo ví – možná i ke kariérnímu růstu. Najděte si na sport čas a váš soukromý i pracovní život nabere na obrátkách.

Co dělat, aby pohyb nebolel

Aby neměly sportovní výkony rychlou dohru, nepodceňujte rozcvičku. Předejdete tak zbytečným zraněním a poskytnete organismu čas k „zažehnutí motorů“. Krevní oběh rozproudíte třeba běžeckou abecedou, gymnastickými cviky nebo lehkým poklusem. Nezapomeňte, že cílem rozcvičky je tělo probudit a ne ho odrovnat hned na začátku.

S přechodem z klidového režimu do intenzivní pohybové aktivity vám pomůže i pasivní způsob rozcvičení. Vedle hřejivých mastí a masáží se uplatňuje i infrasauna. Ta není ve světě sportu žádným nováčkem. Už v roce 1996 byla vyhlášena saunou pro OH v Atlantě. Váš sportovní výkon však podpoří klidně i u vás doma.

Infrasauna – dejte si s ní rande před startem i v cíli

Prvního setkání se bát nemusíte. Nebudete se při něm zalykat horkem. Infrasauna využívá jako zdroj tepla infračervené záření, které vás hloubkově prohřeje už při teplotách 50–60 °C. Oproti tomu klasická sauna zahřívá tělo povrchově prostřednictvím horkého vzduchu. Díky šetrnějšímu a zároveň efektivnějšímu způsobu saunování se infrasauna těší stále větší oblibě.

Čeká vás náročný trénink? Na rande před startem do naha nemusíte. Zapněte saunu a hned si do ní skočte. 5–15 minut i v lehkém oblečení postačí na to, aby se vám svalstvo dostatečně prohřálo a uvolnilo.

A do hřejivé náruče infrasauny se můžete vrátit i po výkonu. Nejen že výrazně urychluje proces regenerace svalů, ale pomáhá i s léčbou výronů, otoků, artróz a natažených svalů. Saunování pak zakončete vlažnou sprchou a budete se cítit jako znovuzrození.

      

Líbí se vám tento příspěvek?

Tagy

Tagy: ,

Nepřehlédněte další zajímavé příspěvky

Přidejte komentář